شرکت پارس حیان

برند فولیکا

شرکت پارس حیان

برند فولیکا

ده تفاوت فلسفه بازاریابی و فروش

دوشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷ ق.ظ

ده تفاوت فلسفه بازاریابی و فروش
۱)مشتری گرا ۲/۱) فروش گرا
۲) تحقیقات بازاریابی تعیین کننده نوع محصول ۲/۲) محصول تولید شده به فروش می رود
۳)ارتباط دوطرفه ۲/۳) یک طرفه
۴) اهداف بلند مدت ۲/۴) اهداف کوتاه مدت
۵) توجه زیاد به نیاز مصرف کننده ۲/۵) توجه بسیار محدود به نیازها
۶) برنامه ریزی منسجم ۲/۶) برنامه ریزی محدود و غیر سیستماتیک
۷) انطباق زیاد نسبت به محیط ۲/۷) انطباق بسیار کم نسبت به محیط
۸) تاکید بر ایجاد رضایت برای سود بهتر ۲/۸) تاکید بر میزان فروش برای سود بیشتر
۹) برون گرا ۲/۹) درون گرا
۱۰) توجه به تحقیقات ۲/۱۰) توجه به تبلیغات

1505229_615598171823146_1600357434_n

نظرات  (۱)

  • کوشا ساعی
  • به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
    این یک نظر آزمایشی است.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی